Atomizer na insekty OFF!® Kids to nowy produkt wychodzący spod skrzydeł firmy SC Johnson, skupiony na potrzebach rodziców i ich najmłodszych pociech. Czytaj więcej »
Atomizer na insekty OFF!® Kids to nowy produkt wychodzący spod skrzydeł firmy SC Johnson, skupiony na potrzebach rodziców i ich najmłodszych pociech. Czytaj więcej »
Linia Ayurveda od Tesori d’Oriente to wyjątkowa kolekcja aromatycznych produktów body & home, inspirowana starożytną ajurwedyjską tradycją pielęgnacyjną, łączy w sobie bogactwo naturalnych składników z niezwykłym zapachem przyjemności, który koi zmysły i odpręża ciało. Czytaj więcej »
Wielbiciele aury tropików i owocowych zapachów odnajdą w ofercie marki Luksja dwa wegańskie mydła do rąk: Soczyste Mango oraz Świeża Marakuja. Czytaj więcej »
Blask włosów to oznaka ich zdrowia, odpowiedniego nawilżenia i dobrze dobranej pielęgnacji. Czytaj więcej »
Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że ich codzienne decyzje zakupowe mają realny wpływ na stan planety. Czytaj więcej »
Najnowsza propozycja od marki STR8 – linia Wild Beat to coś więcej niż zapach – to prawdziwa symfonia zmysłów, unikatowe połączenie energii płynącej z muzyki i tajemniczości natury, które pomaga odkrywać dzikszą stronę swojego charakteru. Czytaj więcej »
Artykuły higieniczne odgrywają niezwykle ważną rolę w codziennym życiu. Wpływają one na komfort, zdrowie oraz jakość życia. Dlatego właściciele sklepów powinni zastanowić się, które produkty warto wprowadzić do swojej oferty. Czytaj więcej »
Unilever, odpowiadając na globalny insight konsumencki – rosnącą potrzebę szybkich, ale skutecznych rozwiązań w codziennym praniu – wdraża największą innowację w historii kategorii detergentów do prania. Wonder Wash to zaawansowana technologicznie linia żeli do prania stworzona specjalnie z myślą o krótkich, nawet 15-minutowych cyklach. Czytaj więcej »
Borotalco – włoska marka z ponad 120-letnią historią od kwietnia będzie dostępna we wszystkich drogeriach Rossmann. Ta ikoniczna marka antyperspirantów znana jest z wyjątkowej skuteczności i unikalnego zapachu. Czytaj więcej »
Już w najbliższą sobotę, 5 kwietnia w godzinach 11:00–12:00, w drogerii dm, przy ul. Śliwiaka 8 w Krakowie odbędzie się wyjątkowa Akcja Kasjerska z udziałem przedstawicieli Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Niepołomicach. Celem inicjatywy jest zebranie środków na doposażenie sali gimnastycznej i stołówki szkolnej – miejsc tak ważnych dla codziennego życia... Czytaj więcej »
SPRAY DLA DZIECI SPF50+ zapewnia optymalną ochronę przed promieniowaniem UV dla wrażliwej skóry dzieci. Czytaj więcej »
Drogerie dm Polska ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Wiosenne porządki”, do której dołączyła Anna Bardowska. Dotychczas związana z marką jako influencerka, teraz staje się twarzą działań promujących niemieckie produkty Denkmit i Profissimo – skuteczne, przystępne cenowo i niezbędne w każdej wiosennej metamorfozie domu. Kampania potrwa do 17 kwietnia i obejmie... Czytaj więcej »
Linia Japanese Rituals od Tesori d’Oriente to wyjątkowa kolekcja aromatycznych produktów body & home, inspirowana japońską tradycją pielęgnacyjną. Czytaj więcej »
Marka KRET wprowadziła do linii Biel Higiena dwa silnie działające żele do WC. Produkty zapewniają toalecie higieniczną czystość – zabijają 99,9% bakterii, wirusów i grzybów. Działają kompleksowo, także nad i pod powierzchnią wody. Czytaj więcej »
Marka OnlyBio przygotowała prawdziwą ucztę kolorystyczną. Czytaj więcej »
Papier toaletowy Velvet COMFORT 200 listków, 10 rolek to idealne połączenie komfortu i wydajności. Czytaj więcej »
Attis Soft to dwa nowe rodzaje mydła w płynie: Almond & Milk oraz Cherry Blossom. Mydła te są uzupełnieniem serii owocowej. Czytaj więcej »
Ultra Color to linia, która pozwala na doskonałą pielęgnację oraz podkreśla i przedłuża wyrazistość odcienia na włosach farbowanych i rozjaśnianych. Czytaj więcej »
Drogeria dm rozpoczyna kampanię „Wiosenne porządki”, która potrwa przez cały marzec. Celem akcji jest budowanie wizerunku dm jako miejsca, które oferuje klientom nie tylko szeroki wybór produktów, ale także korzystne rozwiązania zakupowe. Wiosna to czas, gdy z nową energią zabieramy się za odświeżanie naszych domów – a dzięki kuponom w aplikacji dm, sięgającym nawet 20%,... Czytaj więcej »
Wiosenne i przedświąteczne porządki to tradycja, która od lat wpisuje się w kalendarz wielu gospodarstw domowych. Wraz z nadejściem cieplejszych dni i zbliżającymi się świętami wielkanocnymi konsumenci podejmują się gruntownego sprzątania swoich domów, mieszkań oraz przestrzeni użytkowych. To czas intensywnych przygotowań, w których kluczową rolę odgrywają odpowiednio... Czytaj więcej »
Jak najlepiej zatroszczyć się o swoje zdrowie i piękny wygląd na co dzień? Z pomocą ziołowych herbatek oraz naturalnych kosmetyków. Warto zaufać mocy ziół i każdego dnia wspierać swój dobrostan, aby dbać o jak najlepsze samopoczucie każdego dnia. Doskonale wie o tym marka Herbapol, która od lat stawia na składniki prosto z natury – zarówno w herbatkach, jak i w produktach... Czytaj więcej »
Nowa linia pieluszek Lupilu Skin Care powstała z myślą o ochronie i komforcie najmłodszych, zapewniając im miękkość, suchość i bezpieczeństwo każdego dnia. Ponadto opakowania pieluszek są papierowe, co ogranicza zużycie plastiku i sprzyja ochronie środowiska. Czytaj więcej »
Już od 3 marca w sklepach Lidl Polska pojawia się wyjątkowa oferta kosmetyków, które pozwolą celebrować Dzień Kobiet w najlepszy możliwy sposób – dbając o siebie i swoje potrzeby. Czytaj więcej »
Jednym kliknięciem można zagęścić przerzedzone włosy, pozbyć się nieestetycznych odrostów czy siwych pasemek. A to wszystko bez upiększających filtrów. Wystarczy Joanna Hair Retouch, czyli nowy spray do retuszu odrostów, siwych i przerzedzonych włosów. Czytaj więcej »
Velvet, wiodąca marka w kategorii papierowych produktów higienicznych, wprowadziła na rynek linię chusteczek w pudełkach: Velvet Art., z obrazami współczesnego twórcy. Czytaj więcej »
14 lutego firma Gold Drop rozpoczyna kampanię promującą serię płynów i żeli do prania pod marką Booster. Emisja spotu kinowego będzie wyświetlana we wszystkich kinach sieci KINADS i będzie realizowane przy pasmach filmów kobiecych, a wystartujemy m.in. przy firmie „Bridget Jones: Szalejąc za facetem” Czytaj więcej »
Attis Soft to dwa nowe rodzaje mydełka w płynie: Almond & Milk oraz Cherry Blossom. Czytaj więcej »
Mieszkańcy Kostrzyna nad Odrą zyskali nową ulubioną drogerię. dm - jedna z najpopularniejszych sieci w Europie otworzyła swój pierwszy w mieście sklep. Na klientów czeka 15% rabat powitalny, szereg niespodzianek i prezenty dla całych rodzin. Dodatkowo odwiedzający będą mogli skorzystać z kuponów rabatowych dostępnych w aplikacji Mój dm. Czytaj więcej »
Marka Velvet, lider na rynku higieny papierowej w Polsce oferujący szerokie portfolio produktów codziennego użytku, takich jak chusteczki higieniczne i chusteczki uniwersalne, zwróciła się z propozycją współpracy do Pawła Kowalewskiego – cenionego współczesnego twórcy i jednego z założycieli legendarnego artystycznego kolektywu Gruppa. Czytaj więcej »
Marka SIDOLUX wprowadziła niezawodny duet produktów do zadań specjalnych. Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
Lidl Polska już po raz 15. buduje swój całodobowy sklep na...
Tygodniowy pobyt nad morzem lub w górach dla pracowników...
POLOmarket, największa polska sieć supermarketów...
Po latach nieobecności, jeden z najbardziej...
W barze każdy detal ma znaczenie – od sposobu zarządzania...
Sushi&Food Factor, czołowy producent świeżych dań kuchni...
Marka WINIARY kolejny raz poszerza portfolio inspirowane...
Naturalnie smaczne...
Sam decydujesz, która pasuje do Twoich potrzeb...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozszerza ofertę jogurtów...
Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca w nowej, odświeżonej odsłonie...
YOC, technologiczna firma działająca na rynku...
Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin...